Tematyka: Pitching, prezentacja
Kiedy: 19.08.2024r. (poniedziałek)
Godzina: 19:00-20:30
Gdzie: Online
Koszt: Bezpłatna
Język spotkania: Angielski
Link do wydarzenia i rejestracji
Aby uruchomić świetny start up, bardzo ważne jest, aby uzyskać informacje zwrotne na temat swoich pomysłów od przedsiębiorców, którzy już tam byli i to zrobili.
Podczas tego wydarzenia online na żywo z kilkoma ekspertami ds. start upów, spotkasz się z gotowymi do przekazania opinii aspirującymi przedsiębiorcami.
Agenda webinaru Pitch Lounge:
Wydarzenie rozpocznie się od przedstawienia wytycznych dotyczących tworzenia atrakcyjnej prezentacji, a następnie uczestnicy będą mieli okazję podzielić się swoją prezentacją z innymi przedsiębiorcami, doradcami i inwestorami przy wirtualnych stolikach, aby uzyskać natychmiastową informację zwrotną.
Nawet jeśli nie chcesz dzielić się swoją prezentacją, nadal możesz dołączyć, aby usłyszeć inne pomysły na start up i zobaczyć, jak eksperci oceniają prezentację.
Co zyskasz uczestnicząc w webinarze? Nauczysz się:
- Jak wygłosić zwięzłą, ale przekonującą prezentację.
- Czego inwestorzy szukają w prezentacji start upu.
- Konkretne porady i informacje zwrotne na temat prezentacji i pomysłów na start up.
Aby jak najlepiej wykorzystać to wydarzenie Pitch for Feedback:
- Przygotuj się na networking wideo na żywo.
- Przygotuj się, zaczynając od one-sentence pitch. Zobacz, jak to zrobić, korzystając z formatu dostępnego na ich stronie.
- Wypełnij arkusz Elevator Pitch (również dostępny na stronie).
Founder Institute to najbardziej sprawdzona na świecie sieć przekształcająca pomysły w start upy, a start upy w globalne firmy. Od 2009 roku nasze zorganizowane programy akceleracyjne pomogły ponad 7000 przedsiębiorców pozyskać ponad 1,75 mld USD finansowania. Ich misją, z siedzibą w Dolinie Krzemowej i oddziałami w 100 krajach, jest wspieranie społeczności utalentowanych i zmotywowanych ludzi w budowaniu wpływowych firm technologicznych na całym świecie.
Zapisz się już dziś!
.
Zobacz również ostatnio dodany webinar
10 pułapek psychologicznych na drodze do pozyskania inwestorów