Czas trwania webinaru: 48 minut

Gdzie oglądać: Na kanale Klientocentryczni na YouTubie

Język spotkania: Polski

Link do nagrania wideo

Klientocentryczność to podejście do prowadzenia biznesu, które stawia klienta w centrum uwagi. Oznacza to, że decyzje podejmowane w firmie są podejmowane z myślą o potrzebach i oczekiwaniach klientów.

Klientocentryczne firmy dążą do zapewnienia klientom najlepszych możliwych doświadczeń na każdym etapie interakcji z marką.

Wedug powyszego raportu jedynie 5% polskich firm to organizacje klientocentryczne. To wyniki badania przeprowadzonego w 2024 r. przez CX Institute na ponad 1000 polskich firm z 16 różnych branż.

Obejrzyj webinar i dowiedz się jakie są największe wyzwania polskich firm w zakresie CX, jakie jest 5 etapów budowania dojrzałości CX oraz poznasz 6 strategicznych obszarów, które determinują sukces firm w zarządzaniu doświadczeniami klientów.

Zapisz na później i obejrzyj w dogodnym dla Ciebie momencie,

Zobacz także: