Tematyka: E-commerce, Customer Experience

Gdzie: Youtube

Język spotkania: Polski

Link do wydarzenia i rejestracji

Odkryjcie tajniki budowy spójnego, powtarzalnego i unikalnego doświadczenia klienta w e-commerce.

W webinarze Adcookietalks otrzymacie gotowy zestaw porad, po wdrożeniu których zwiększycie sprzedaż w e-commerce, jednocześnie zatrzymując klientów na dłużej. Zainteresowany? Sprawdź co konkretnie na Ciebie czeka!

Dla kogo jest dedykowany webinar Holistic Customer Experience:

  • dla wszystkich zainteresowanych budowaniem lepszych doświadczeń klienta w świecie online,
  • dla przedsiębiorców,
  • właścicieli sklepów internetowych,
  • menedżerów e-commerce.

Co zyskasz uczestnicząc w webinarze e-commerce? W trakcie webinaru:

  • poznacie metody na skuteczne budowanie holistycznego doświadczenia klienta,
  • dowiecie się, w jaki sposób analizować i mierzyć doświadczenie klienta na ścieżce zakupowej,
  • otrzymacie zestaw narzędzi i metod, których użyjecie do projektowania holistycznych doświadczeń klienta,
  • dowiecie się, się, jak wzmacniać i optymalizować doświadczenia klientów na ścieżce zakupowej, aby zwiększać KPI w e-commerce.

Prelegent wydarzenia:

Webinar poprowadził dr Krzysztof Stola – przedsiębiorca, CEO, wykładowca akademicki.

Właściciel agencji WLDevs. Designer z pasji i wykształcenia. Zwolennik, propagator i praktyk metodyki Design Thinking. Z rynkiem e-commerce związany od 2016 roku.

Sam zobacz!

.

Zobacz również bezpłatny webinar

Practice Pitching Your Business Idea to Startup Experts

Zobacz także: