Tematyka: E-commerce, Customer Experience
Gdzie: Youtube
Język spotkania: Polski
Link do wydarzenia i rejestracji
Odkryjcie tajniki budowy spójnego, powtarzalnego i unikalnego doświadczenia klienta w e-commerce.
W webinarze Adcookietalks otrzymacie gotowy zestaw porad, po wdrożeniu których zwiększycie sprzedaż w e-commerce, jednocześnie zatrzymując klientów na dłużej. Zainteresowany? Sprawdź co konkretnie na Ciebie czeka!
Dla kogo jest dedykowany webinar Holistic Customer Experience:
- dla wszystkich zainteresowanych budowaniem lepszych doświadczeń klienta w świecie online,
- dla przedsiębiorców,
- właścicieli sklepów internetowych,
- menedżerów e-commerce.
Co zyskasz uczestnicząc w webinarze e-commerce? W trakcie webinaru:
- poznacie metody na skuteczne budowanie holistycznego doświadczenia klienta,
- dowiecie się, w jaki sposób analizować i mierzyć doświadczenie klienta na ścieżce zakupowej,
- otrzymacie zestaw narzędzi i metod, których użyjecie do projektowania holistycznych doświadczeń klienta,
- dowiecie się, się, jak wzmacniać i optymalizować doświadczenia klientów na ścieżce zakupowej, aby zwiększać KPI w e-commerce.
Prelegent wydarzenia:
Webinar poprowadził dr Krzysztof Stola – przedsiębiorca, CEO, wykładowca akademicki.
Właściciel agencji WLDevs. Designer z pasji i wykształcenia. Zwolennik, propagator i praktyk metodyki Design Thinking. Z rynkiem e-commerce związany od 2016 roku.
Sam zobacz!
.
Zobacz również bezpłatny webinar