Tematyka: E-commerce

Kiedy: 31.07.2024r. (środa)

Godzina: 18:00

Gdzie: Online

Koszt: Bezpłatne

Język spotkania: polski

Link do wydarzenia i zapisów

Odbierz gotowy zestaw porad na temat skutecznego zbierania, integrowania
i analizy danych biznesowych oraz marketingowych.

Podejmuj właściwe decyzje dzięki odpowiedniej agregacji danych w sklepie internetowym.

Zmień podejście do analityki w biznesie, identyfikuj i mierz kluczowe wskaźniki sukcesu w e-commerce, takie jak współczynnik konwersji, koszt pozyskania klienta (CAC) oraz wartość życiowa klienta (CLV).

Poznaj, w jakich celach możesz wykorzystać narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Hotjar, Tableau, i wiele innych, które pomogą w zarządzaniu sklepem internetowym.

Nieważne czy koncentrujesz się na zwiększaniu obecności na danym rynku, budowaniu świadomości marki w docelowych segmentach, czy skutecznym pozyskiwaniu i utrzymaniu klientów – strategiczne zastosowanie analityki e-commerce zapewni Ci dźwignię do osiągnięcia wszystkich tych celów.

Dołącz do webinaru i sprawdź główne kroki, które musisz podjąć, aby zautomatyzować raportowanie.

Skorzystaj i zapisz się na webinar!

.

Zobacz również webinar dla studentów

Osiągaj cele skutecznie: SMART w praktyce

Zobacz także: