Koniec terminu zgłoszeń: 25.10.2024r.

Link do stażu

Account Managerowie ściśle współpracują z Analytical Consultants w celu nawiązania bliskiej współpracy z wieloma największymi na świecie reklamodawcami i agencjami w celu opracowania rozwiązań cyfrowych, które budują silne firmy i marki.

Mają oni wgląd z lotu ptaka w ogromną transformację zachodzącą w miarę przenoszenia reklam na platformy mobilne i internetowe. Zespoły Google ds. sprzedaży dla dużych klientów pomagają kształtować sposób, w jaki firmy rozwijają swoją działalność w erze cyfrowej, doradzając klientom w zakresie szerokiej gamy produktów Google w wyszukiwarce, wideo i urządzeniach mobilnych, aby pomóc im w natychmiastowym i płynnym łączeniu się z odbiorcami.


Bycie analitykiem w Google to znacznie więcej niż tylko liczenie liczb – to znajdowanie atrakcyjnych spostrzeżeń w danych i wykorzystywanie wyjątkowych umiejętności biznesowych i komunikacyjnych, aby przełożyć te spostrzeżenia na działanie.

Jako jedna z osób odpowiedzialnych za planowanie strategiczne, prognozowanie i analizę w Google, konsultanci analityczni spędzają czas na zagłębianiu się w duże, złożone zbiory danych.

Dane nie pozostaną jednak w ich rękach obojętne, ale będą wykorzystywać swoje umiejętności krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów i komunikacji, aby wpływać na przemyślane i świadome podejmowanie decyzji przez naszych najwyższych rangą liderów biznesowych w organizacji i potencjalnie niektórych z naszych największych klientów.

Minimalne wymagane kwalifikacje na stanowisku Analytical Consultant

  • Aktualnie zapisany na studia licencjackie lub magisterskie w regionie EMEA i na przedostatnim/ostatnim roku edukacji.
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w zakresie analityki mediów, sprzedaży reklam, mediów cyfrowych i marketingu, doradztwa, analizy finansowej lub dziedzin pokrewnych.

Preferowane kwalifikacje na stanowisku Analytical Consultant

  • Możliwość odbycia minimum 13-tygodniowego stażu w pełnym wymiarze godzin w Polsce w okresie od maja do października 2025 r.
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w zakresie analityki, rozwiązywania problemów, strategicznego zarządzania projektami i umiejętności analizy danych (SQL, Big Query, Tableau, Power BI).
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w analizowaniu dużych zbiorów danych i destylowaniu ich do praktycznych wniosków, które są prezentowane w logicznej i przekonującej historii.
  • Odpowiednie doświadczenie praktyczne lub stażowe w zakresie technik pomiaru marketingowego i atrybucji (np. pomiar offline, MMM, MTA, atrybucja).
  • Doświadczenie w zakresie produktów reklamowych Google (np. Google Ads, Google Analytics, Google Marketing Platform).

Twój dokładny zakres obowiązków i szczegółowe projekty zostaną określone na podstawie wykształcenia, zainteresowań i umiejętności.

Zainteresowany? Aplikuj już dziś!

.

Obejrzyj również nagrany webinar o doświadczeniach pracownika w firmie

Jak projektować i zarządzać Employee Experience

Zobacz także: