Poziom trudności: Podstawowy

Termin zapisów: do 28.08.2024r.

Koszt: Bezpłatne

Czas trwania kursu: 30h

Gdzie: Online

Język spotkania: Polski

Kurs certyfikowany: Tak

Link do wydarzenia i rejestracji

Zapisz się na bezpłatny kurs, który przygotuje Cię do pracy w zawodach związanych z obsługą klienta oraz na każdym etapie kształtowania działalności marketingowej!

Kurs składa się z 30 godzin w formie e-lekcji łączących aspekt wykładowy z ćwiczeniowym. Każda lekcja zawiera odpowiedni materiał teoretyczny w formie prezentacji lub wideo oraz zadania praktyczne utrwalające i weryfikujące zdobytą wiedzę.

Zagadnienia poruszane podczas kursu student z łatwością może odnieść i porównać do codziennych zachowań własnych oraz zachowań innych w otaczającym go świecie.

Znajomość prawidłowości zachowań konsumentów można wykorzystać na stanowiskach pracy związanych ze sprzedażą i obsługą klienta oraz w działach marketingu i reklamy!

Nabyta podczas kursu wiedza podnosi również poziom świadomości konsumenckiej, dzięki czemu będziesz mniej podatny na działanie przekazów medialnych, a w przyszłości podejmiesz bardziej satysfakcjonujące decyzje zakupowe.

Co zyskasz uczestnicząc w kursie Zachowania konsumentów?

Przyswoisz wiedzę z zakresu zachowań konsumentów, w szczególności zagadnień teoretycznych związanych z konsumpcją, kategoryzacją potrzeb, determinantami decyzji konsumenckich, przebiegiem procesu decyzji konsumentów w teorii ekonomicznej oraz na przykładach różnych rynków.

Po kursie powinieneś być w stanie określić zależności pomiędzy występowaniem bodźców wpływających na konsumenta (ekonomicznych, marketingowych, kulturowych, społecznych, osobistych), a podejmowanymi przez niego decyzjami, mieć orientację w obowiązujących trendach oraz dostrzegać specyfikę różnych grup wiekowych konsumentów.

Poruszane zagadnienia podczas kursu Zachowania konsumentów

  • W module pierwszym zostały zaprezentowane podstawowe zagadnienia teoretyczne związane z zachowaniami konsumenta.
  • W module drugim zostały zaprezentowane czynniki wpływające na zachowanie konsumenta.
  • W module trzecim zostały zaprezentowane różne techniki i sposoby wpływu na kształtowanie zachowań konsumenta.
  • W module czwartym zostały zaprezentowane regulacje prawne dotyczące konsumenta na różnych rynkach.

Sam zobacz!

.

Zobacz również bezpłatny webinar

Decoding AI- Unlock the true potential of AI

Zobacz także: