Gdzie: Online

Koszt: Bezpłatne

Czy kurs jest certyfikowany: Tak

Link do kursu

Chcesz budować trwałe i wartościowe relacje w biznesie? Niezależnie czy otwierasz swoją działalność czy pracujesz na etat, sprawdź kurs od Studium Przedsiębiorczości i naucz się budować wartościowe relacje z klientami, zwiększać zaangażowanie klientów. Oprócz tego poznasz metody na lepsze reagowanie na potrzeby klientów, aby zwiększyć długoterminowe zyski.

Moduły kursu Jak budować lojalność i zaufanie klientów

Lekcja 1. Marketing relacji: Jak budować długotrwałe więzi z klientami

Lekcja 2. Sztuka doskonałej obsługi klienta: Klucz do zadowolenia i lojalności

Lekcja 3. Reagowanie na opinie klientów: Jak przekształcać feedback w sukces

Lekcja 4. Zaangażowanie społeczności: Jak tworzyć aktywną i lojalną społeczność wokół marki

Zarejestruj się już dziś!

Zobacz także: