Gdzie: Online
Koszt: Bezpłatne
Czy kurs jest certyfikowany: Tak
Chcesz budować trwałe i wartościowe relacje w biznesie? Niezależnie czy otwierasz swoją działalność czy pracujesz na etat, sprawdź kurs od Studium Przedsiębiorczości i naucz się budować wartościowe relacje z klientami, zwiększać zaangażowanie klientów. Oprócz tego poznasz metody na lepsze reagowanie na potrzeby klientów, aby zwiększyć długoterminowe zyski.

Moduły kursu Jak budować lojalność i zaufanie klientów
Lekcja 1. Marketing relacji: Jak budować długotrwałe więzi z klientami
Lekcja 2. Sztuka doskonałej obsługi klienta: Klucz do zadowolenia i lojalności
Lekcja 3. Reagowanie na opinie klientów: Jak przekształcać feedback w sukces
Lekcja 4. Zaangażowanie społeczności: Jak tworzyć aktywną i lojalną społeczność wokół marki
Zarejestruj się już dziś!