Tematyka: Badania zachowań klientów przedsiębiorstwa

Poziom trudności: Podstawowy

Termin zapisów: do 10.12.2025r.

Koszt: Bezpłatne

Gdzie: Online

Język spotkania: Polski

Kurs certyfikowany: Tak

Link do wydarzenia i rejestracji

Tematyką kursu “Analiza klienta” są wybrane metody analizy danych możliwych do zastosowania w badaniach zachowań klientów przedsiębiorstwa. 

Grupą docelową kursu są zarówno studenci, jak i menedżerowie przedsiębiorstw zajmujących się klientami, w tym szczególnie absolwenci uczelni.

Kurs prowadzony jest w języku polskim i tworzy go 10 modułów. Można go realizować w tempie własnym, w dowolnym czasie/o dowolnej porze!

Będą to przede wszystkim osoby pracujące i/lub zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji w zakresie metod analizowania danych o klientach przedsiębiorstwa. Wyróżnikiem kursu będzie multimedialna prezentacja „krok po kroku” możliwości zastosowania wybranych metod analizy danych, stąd kurs skierowany jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w tym zakresie, jak i chcących rozwijać posiadane umiejętności. 

Jeśli chcesz ukończyć kurs w ciągu 5-6 tygodni, warto na niego przeznaczyć około 3-4 godziny w tygodniu. Po każdym module uczestnicy wykonują test sprawdzający wiedzę o charakterze zamkniętym, którego zaliczenie umożliwia otrzymanie zaświadczenia o ukończeniu kursu.  

Co zyskasz uczestnicząc w kursie Analiza klienta?

  • zdobędziesz kompetencje analityczne w obszarze umiejętności rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwie związanych z zarządzaniem klientami;
  • poznasz wybrane metody analizy danych o klientach;
  • dowiesz się jak wykorzystać rezultaty analiz w zarządzaniu klientami przedsiębiorstwa.

Poruszane zagadnienia podczas kursu Analiza klienta?

  • Założenia kursu, powody, dla których warto analizować zachowania klientów, źródła danych wykorzystywanych w takich analizach.
  • Podstawowe statystyki opisowe pozwalające zrozumieć poszczególne zbiorowości.
  • Czytanie rozkładów zmiennych oraz porównywania zbiorowości dzięki wykresom i podstawowym statystykom opisowym. 
  • Rola czasu w badaniach zachowań klientów.
  • Metoda wyceny wartości klienta CLV (Client Lifetime Value). 
  • Istota segmentacji rynku, kryteria, a także wybrane metody profilowania i segmentacji klientów. 
  • Opis metody RFM (Recency, Frequency, Monetary Value), pozwalającej wybierać segmenty klientów do celowanych akcji marketingowych. 
  • Czynniki, od których zależą zachowania klienta oraz metody badania współzachowania cech (korelacje). 
  • Metody naiwne i średnie prognozowania, które można wykorzystać w przewidywaniu zachowań klientów.

Sam zobacz!

.

Zobacz również bezpłatny webinar dla studentów

Pierwsze kroki w biznesie. Jak założyć własną działalność

Zobacz także:

Cenimy Państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Prywatności. Czytaj dalej.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek